Tentaţia seducţiei - de la copilărie la lecţia "dificilă" despre igienă

De câte ori merg cu autobuzul la lucru dimineaţa dau de tot felul de oameni cu tot felul de "mirosuri". Ieri m-am aşezat la geam şi la a treia staţie, de unde m-am urcat eu, s-a aşezat lângă mine un tip care puţea - nu cred că pot folosi termenul "mirosea" pentru că eu am îndurat mult până să cobor din acel autobuz... ca să scap de acel miros insuportabil - şi m-am gândit atunci ce fel de nas şi ce fel de obiceiuri de igienă are acel om. Mirosea greu a tutun, amestecat cu altele pe care nu le puteam desluşi, mai ales că eu tocmai mă barbierisem şi mă dădusem cu un after-shave să "miros bine" pentru o altă zi de muncă la birou....

În clipa următoare m-am gândit ce fel de oameni sunt aceia care nu ştiu să folosească apa şi săpunul, deodorantul, apa de toaletă, parfumul, etc. Nu mă refer acum la o populaţie care să fie toţi bărbaţii Super Playboy, la picioarele cărora să cadă toate femeile când sunt în preajma lor, sau să ameţească de cap cu mirosul lor "aprins" pe toate domnişoarele din autobuze. De ce zic doar de domnişoare? Pentru că doamnele cred că au învâţat deja lecţia.... Nu, ele nu au tampoane de vată în nas ca să nu mai simtă mirosurile ascuţite şi stridente din jur, dar ele ştiu deja că atunci când "ieşi în lume" nu poţi să te duci oricum, nici să miroşi oricum. Sper că îmi daţi dreptate aici.

O colegă de-a mea a fost într-o zi la birou la mine, îmi ţinea locul când eu eram plecat în concediu de odihnă. După ce am revenit din concediu, am luat legătura cu ea să o întreb "cum fu?" şi să primesc aşa de multe feed-back-uri din partea ei. În primul rând, când se învârtea prin birou, a ajuns nu ştiu cum în faţa orodizantului şi... puf... direct în gura ei. :) Eu nu mai puteam de râs, în timp ce ea îmi descria pe rând relatările.

Mai târziu mi-a spus că a avut în vizită nişte "comercianţi coloraţi" care prezentau tot felul de parfumuri - contrafăcute, desigur. Puf, şi ei au mai dat din spray-urile lor pe acolo. Deja era sătulă de atâtea mirosuri "colorate". Învăţase, printr-o nefastă experienţă, ceea ce de fapt nu vroia să înveţe. Unii oameni chiar nu înţeleg să respecţi nasul celor din jurul tău! Oare de ce?

Revenind la ceea ce am început mai devreme, cred că trebuie să clarificăm anumite mituri care au fost înţelese greşit în cadrul societăţii noastre de astăzi. Unul dintre ele este cum să te placă o fată, fie că vrei să o curtezi, să o scoţi în oraş, la o întâlnire, sau... ai planuri "serioase" cu ea, cum spun cei mai tradiţionalişti.

În primul rând vreau să vă asigur că nu aveţi nevoie de super-puteri pentru a fi seducători faţă de o persoană de sex opus, oricare ar fi intenţiile cu privire la persoana respectivă. Nu ai cum să ai super-puteri dacă nu ai o minte isteaţă şi puţin de inspiraţie. Gândeşte-te în primul rând să suprinzi persoana respectivă, nu să o şochezi! Foloseşte-ţi mintea, ideile pentru aceasta. Cultivă o atitudine de igienă fizică - nu o să stea niciodată o fată lângă tine dacă tu miroşi a transpiraţie, sau dacă foloseşti haine îmbâcsite, sau ai părul plin de un odor de transpiraţie, şi restul de care nu vreau să mai menţionez aici.

În al doilea rând trebuie să fi "călcat", nu experimentat. La fete le plac băieţii care au hainele călcate, aranjate, curate - iar vorbim de igienă, în această parte de igiena corporală şi a hainelor care le porţi. Poate să scrie pe tricoul tău "Super Man" sau "Playboy", dacă tu ai pantalonii roşi în fund, o să pari cel mai ratat om pentru fata respectivă, fie că ea îţi spune sau nu lucrul acesta.

În al treilea rând cred că trebuie să fi "fresh". Nu, nu trebuie să bei o sticlă cu parfum ca să miroşi bine. Nu trebuie nici măcar să foloseşti înălbitori artificiali sau proteze ca să arăţi că ai dinţi strălucitori - într-un final o să trebuiască să dai jos "masca" şi oricum se va vedea ce fel de "alamă" ascundeai. Foloseşte o periuţă de dinţi şi o pastă de dinţi. E simplu. Parfumul de care scriam mai sus nu e pentru băut! E pentru pus pe tine, ca să miroşi bine!

Apropo, ştiaţi că un creator renumit de parfumuri, din secolul trecut, pe numele de Francois Coty (foto alăturat) a ajuns milionar din urma unui parfum creat de el în 1904? Mi s-a părut foarte interesant acest aspect aici, mai ales că parfumul său se numea Rose Jacqueminot, care este de fapt un parfum pentru femei din esenţă de... trandafir. Trandafirul din care s-a făcut acest parfum se numeşte de fapt "Général Jacqueminot", şi este un trandafir cu petale roşii închise, cu o fragranţă puternică, a primit acest nume în onoarea generalului cu acelaşi nume (Jean François Jacqueminot - 1787-1865). Deşi nu cunosc foarte multe detalii despre acest general, sunt sigur că Francois Coty nu a ales numele acestui parfum la întâmplare.

Nu ştiu dacă acest general fracez a fost renumit pentru seducerea femeilor, sau pentru că a creat condiţii propice pentru cei cărora le-a slujit ca general. Însăşi termenul de "general" denotă ceva mai mult decât un simplu gentleman. Titlul său denotă responsabilitate, cunoştinţe, înţelepciune, stil de viaţă ordonat, şi sunt sigur că includea şi o îngrijire personală foarte meticuloasă.

Poate data viitoare când vă gândiţi să impresionaţi pe o fată, gândiţi-vă la trandafirul Rosa Jacqueminot, şi însumaţi caracteristicile unui general în viaţa voastră în acelaşi timp, iar restul alegerilor o să vă fie simple: responsabilitate, respect şi rigurozitate; nu doar că vei avea grijă să arăţi bine, să miroşi bine, dar vei trata fata cu delicateţea unui general. Cred că e cea mai bună lecţie care o putem învăţa vreodată în viaţă.

Despre parfumuri care sunt inspirate pentru a te face inspirat în astfel de situaţii, poţi găsi mai multe detalii şi informaţii pe pagina oficială de facebook a Coty Cosmetics, care v-o recomand: www.facebook.com/essencesbycoty

Notă: Această postare a fost scrisă pentru SuperBlog 2013. Fotografia din această postare este preluată de pe site-ul wikihow.com





Niciun comentariu:

Disclaimer:
Comentariile cu conținut off-topic, cu tentă de jignire, amenințare, ofensatoare, injurii, sau cuvinte porcoase/profane sunt șterse automat. Comentați doar dacă ceea ce aveți de spus este relevant și aduce discuții/subiecte noi. Comentariile cu pseudonime sunt "by default" sterse. Comentariile cu link-uri sunt moderate pe Disqus, pe Blogger, sterse. Daca doriti sa faceti publicitate la un site, rog sa ma contactati pentru o cotatie de pret, rezolvam. :)

Un produs Blogger.