Scrisoare către-un moş din nord

Dragă moşule,

Scuză-mă că îţi scriu exprimându-mă astfel. Simt de parcă ai avea aşa de mulţi ani şi trebuia să pun scrisul mai mare, să îl scriu cu litere mai groase şi propoziţii scurte. Sper să nu te superi pe mine acum. Vrei să reluam? OK.

Dragă Santa Claus,

Cred că sună mai bine acum, nu-i aşa?

Mă gândeam ce puteam să-ţi scriu pentru că nu vroiam să îţi cer nici un favor pentru că magazinele de jucării şi de electronice sunt atât de aproape de mine... şi sunt adult acum, ştii?

Nici măcar nu ştiu dacă ceea ce îmi doream o să fie disponibil la super reducerile de sezon, sau doar de Black Friday, aşa că m-am gândit să îţi cer să-mi trimiţi o carte care n-am citit-o încă... să spunem "Crăciunul în cele mai frumoase povestiri". O ai în Rovaniemi, la tine acasă?

Am căutat ceva pe internet şi am găsit că acest volum conţine scrieri ale autorului copilăriei mele, Mark Twain, care a scris şi Aventurile lui Tom Sawyer şi Hucklebery Finn, de care îmi amintesc cu atâta drag, pentru că am vrut să trăiesc şi eu aventurile lor. Sau de Charles Dickens, cu uimitoarea sa "A Christmas Carol", am văzut şi filmul şi desenele animate făcute după această carte şi le-am îndrăgit şi la vârsta de copil, şi la cea de adult!

Trimite-mi 3 exemplare, vreau să fac cadou una fetiţei mele, care îi place aşa de mult poveştile. Una vreau să o fac cadou nepoţilor din Grecia, unde nu cred că se ştie prea multe despre Mark Twain, sau Dickens, ori Oscar Wilde, deşi copiii de acolo au văzut aşa de multe desene animate făcute după scrierile acestor minunaţi autori. 

Şi cred că aş trimite un al 3 lea exemplar la o casă de copii din oraş de la noi, unde an de an organizaţiile şi firmele şi companiile din oraş nu se gândesc niciodată să le ofere copiilor ceva memorabil, ci doar ceva cu care să-şi strice dinţii şi apoi să regrete mai târziu.

Închei mica mea scrisoare şi, nu uita să treci şi pe la copiii vecinilor noştri, pe la spitalul central, pe la căminul de copii de la marginea oraşului... şi dacă mai ai timp, te aşteptăm să bei la noi un ceai cald din cozi de cireşe, să te ajute la rinichi, în caz că statul prea mult pe sanie... îţi mai provoacă din când în când dureri de rinichi şi tu spui mereu că ar fi dureri de la sanie. :))

Mulţumesc că ne faci să zâmbim an de an când vine zăpada la noi! Să nu uiţi moşule de carte, bine? Salutări la Merry, şi la copii, Jingle şi Bells, din partea noastră! Dacă aduci şi "altceva", să nu uiţi să ceri bon fiscal şi garanţie că poate mi le decontează şeful! Mulţam moşule! Adică Santa! 

Hai, la revedere! Şi, Drum bun! Ho, ho, ho! 

Cu drag, 

Un adult visător pentru copiii care au uitat ce înseamnă povestea Crăciunului


Notă: Această postare a fost scrisă pentru SuperBlog 2013. Fotografia de la începutul acestei postări a fost preluată de pe site-ul www.my-walls.org poza a doua a fost preluată de pe site-ul www.nemira.ro




2 comentarii:

  1. Nu i-ai cerut multe Mosului, asa ca sigur iti va indeplini dorintele asternute in scrisoare! Abia astept sa vina Craciunul! Ar fi frumos ca SuperBloggerii sa se uneasca si sa facem noi o proba speciala de Craciun si sa scriem toti, apoi sa ne jurizam! :D


    PS: Pinky sunt :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Am scris putin ca nu prea poate sa citeasca Mosul mai mult de 500 de cuvinte... si nu vroiam sa il adorm cu prea multe randuri, a trebuit sa mai tai ce mi s-a parut ca era in plus. Vroiam sa ii mai scriu ca vorbesc cu primaru general sa dezapezeasca sau sa niveleze zapada pe autostrada ca sa ajunga lin la noi la Brasov... dar mi-am dat seama ca poate vine cu racheta de data asta Mosu... ca s-a tehnologizat... :)

    Mersi de comentariu si de propunere! Aprob! ;)

    RăspundețiȘtergere

Disclaimer:
Comentariile cu conținut off-topic, cu tentă de jignire, amenințare, ofensatoare, injurii, sau cuvinte porcoase/profane sunt șterse automat. Comentați doar dacă ceea ce aveți de spus este relevant și aduce discuții/subiecte noi. Comentariile cu pseudonime sunt "by default" sterse. Comentariile cu link-uri sunt moderate pe Disqus, pe Blogger, sterse. Daca doriti sa faceti publicitate la un site, rog sa ma contactati pentru o cotatie de pret, rezolvam. :)

Un produs Blogger.